Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме дав зрозуміти яка різниця між фасилітаторо та просто консульантом, дав можливість спланувати роботу над проектом з точки зору фасилітатора.
Під час роботи над модулем дізнались що:
- Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
- Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
- Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Для формування навичок мислення
вищих рівнів під час роботи над проектом необхідно щоб учні могли сформулювати
думки за допомогою мови; розвивати операції мислення - аналіз, синтез,
порівняння, узагальнення, класифікація, абстрагування.
Типи запитань які допоможуть зацікавити учнів до
роботи в проекті: прості, лаконічні, пов'язані з життєвим досвідом учнів;
риторичні; альтернативні та провокаційні.
Немає коментарів:
Дописати коментар