Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1. процес навчання та створення проектів повинен розпочинатись з адаптації навчального процесу до навчальних потреб різних учнів;
2. підвищення мотивація навчання;
3. для учнів потрібно створити навчальне середовище, яке повинно задовольняти навчальні інтереси учнів, дозволило б використовувати сильні сторони учнів;
4. диференціація навчання повинна бути орієнтована на різні навчальні можливості учнів;
5. необхідне вивчення різних навчальних особливостей учнів.
Завдання модуля дозволили розглянути та самостійно створити форми оцінювання продуктів діяльності учнів;
розглянути різні стратегії для підтримки мислення та діяльності учнів, коли вони працюють над важливими завданнями:
навчилися створювати навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів (форма для опитування);
обговорювали методи підтримки мисленнєвого процесу в учнів під час роботи над проектами.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1. процес навчання та створення проектів повинен розпочинатись з адаптації навчального процесу до навчальних потреб різних учнів;
2. підвищення мотивація навчання;
3. для учнів потрібно створити навчальне середовище, яке повинно задовольняти навчальні інтереси учнів, дозволило б використовувати сильні сторони учнів;
4. диференціація навчання повинна бути орієнтована на різні навчальні можливості учнів;
5. необхідне вивчення різних навчальних особливостей учнів.
Завдання модуля дозволили розглянути та самостійно створити форми оцінювання продуктів діяльності учнів;
розглянути різні стратегії для підтримки мислення та діяльності учнів, коли вони працюють над важливими завданнями:
навчилися створювати навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів (форма для опитування);
обговорювали методи підтримки мисленнєвого процесу в учнів під час роботи над проектами.
Немає коментарів:
Дописати коментар