Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме що продумана система оцінювання дає можливість покращити навчальний процес, залучення учнів до оцінювання дає можливість створити критерії які зрозумілі в першу чергу для учнів. Для цього корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме що продумана система оцінювання дає можливість покращити навчальний процес, залучення учнів до оцінювання дає можливість створити критерії які зрозумілі в першу чергу для учнів. Для цього корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
- самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
- переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
- переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
- обмежити кількість критеріїв до необхідних;
- залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
- написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
- уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
- продумувати порядок критеріїв.
- залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
- написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
- уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
- продумувати порядок критеріїв.
Немає коментарів:
Дописати коментар