Вітаю всіх відвідувачів блогу!

неділя, 12 березня 2017 р.

Модуль 3. Рефлексія. 
        Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме ключових запитань, тематичних запитань та змістових запитань. Плануючи проект дуже зручно користуватися такою послідовність запитань. Це дає можливість створити план який відповідає і держстандарту і зацікавлює учнів, і структурує їх роботу і допомагає вчителю оцінити досягнення учнів. 

Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття?
Під час роботи над проектом учні стають в центрі навчального процесу і застосовуються  завдання які пов'язані з реальним життям учнів, надається можливість показати набуті знання і навички через презентацію кінцевого результату. В цьому проявляється творчість та інноваційність, Робота в групі розвиває  комунікативні навички та навички співробітництва, активність в групі розвиває лідерство та відповідальність, оформлення кінцевого продукту дослідження, спілкування  розвиває навички ІКТ - грамотності. 

Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу?
Можна використовувати міні - проекти, які за часом нетривалі та мають  1, 2 важливих питання, але надають  можливість учням попрацювати творчо. Також долучати невстигаючих учнів, іноді нестандартне мислення таких учнів може вас здивувати. Можна використати проектну діяльність для моніторингу певного явища чи події. 

Враження: не можу сказати, що всі завдання вдавались просто,часом було не зрозуміло для чого треба стільки думок, міркувань, доведень власної думки. Але вважаю, що цей модуль визначний, оскільки практично готовий план вивчення теми, тепер ним можна користуватись для реалізації наступних проектів з інших тем. Тепер цікаво як з цими завданнями справляться учні, маю надію проектна діяльність їм сподобається і поставлені цілі реалізуються. 





1 коментар:

  1. Завдяки обговоренням, доведенню власних думок народжується цікавий і корисний для учнів проект, пані Тетяно. Якщо ми знаходимося в аудиторії, ми обговорюємо ідеї усно, а якщо дистанційно - то у форумах.

    ВідповістиВидалити