Вітаю всіх відвідувачів блогу!

понеділок, 8 травня 2017 р.

Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме дав зрозуміти яка різниця між фасилітаторо та просто консульантом, дав можливість спланувати роботу над проектом з точки зору фасилітатора. 
Під час роботи над модулем дізнались що: 

  1. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. 
  2. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. 
  3. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.

Для формування навичок мислення вищих рівнів під час роботи над проектом необхідно щоб учні могли сформулювати думки за допомогою мови; розвивати операції мислення - аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація, абстрагування. 

Типи запитань які допоможуть зацікавити учнів до роботи в проекті: прості, лаконічні, пов'язані з життєвим досвідом учнів; риторичні; альтернативні та провокаційні. 

Немає коментарів:

Дописати коментар