Вітаю всіх відвідувачів блогу!

понеділок, 8 травня 2017 р.

Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання: 
1. процес навчання та створення проектів повинен розпочинатись з адаптації навчального процесу до навчальних потреб різних учнів; 
2. підвищення  мотивація навчання;
3. для учнів потрібно створити  навчальне середовище, яке повинно задовольняти навчальні інтереси учнів, дозволило б використовувати сильні сторони учнів; 
4. диференціація навчання повинна бути  орієнтована на різні навчальні можливості учнів;
5. необхідне вивчення різних навчальних особливостей учнів.

Завдання модуля дозволили розглянути та самостійно створити форми оцінювання продуктів діяльності учнів; 
розглянути  різні стратегії  для підтримки мислення та діяльності учнів, коли вони працюють над важливими завданнями: 
навчилися створювати навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів (форма для опитування); 
обговорювали методи підтримки мисленнєвого процесу в учнів під час роботи над проектами.

Немає коментарів:

Дописати коментар